En bra dag!

God eftermiddag alla där ute! Hoppas ni har en fin dag, själv har jag haft en ta hand om mig själv förmiddag. Först dammsög jag huset åt mamma, sen tog jag tag i mig själv. Först drog jag ut och sprang en liiiten runda och det är helt sjukt vad konditionen försvinner fort när man inte har sprungit på ett tag. Blev så less på mig själv för att för några veckor sen så kom jag verkligen in i det här med att gå ut och springa varje morgon och/eller eftermiddag och när jag kom in i det och det började kännas lättare, då blev jag såklart sjuk! I 3 hela veckor och sen har jag inte orkat tagit tag i det igen men nu känner jag att det är dags igen så jag tog mig ut på en liten tur och herregud vad jobbigt det va, sprang därför inte så långt men kort är bättre än inget och imorgon orkar jag längre! 
 
Sen tog jag en häääärlig dusch, rakade benen, hårinpackning och skrubbade hela kroppen. Sen satt jag på mig en ansiktsmask och åt lite frukost bestående av apelsin och äpple. En bra start på dagen helt enkelt. 
 
Resten av dagen har jag ingen aning om vad som händer, läsa lite au pair bloggar, fortsätta drömma om mitt liv LA osv. Vad ska ni göra idag?
 
tråkigt bildlöst inlägg
 

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback