Är du redo att ta din blogg ett snäpp högre?

Iså fall tycker jag att du ska klicka in dig på www.tourn.se/bloggare/

Det är en hemsida som hjälper dig hitta sponsorer, vilket leder till att du kan locka till dig fler läsare! Nästan det enda du behöver göra är att bli medlem och skriva en kort beskrivning om din blogg.

Super enkelt, eller hur?

Personligen tycker jag att det här är en grymt bra sida som ger dig en bra hjälp till att höja din blogg ett snäpp. Jag kommer garanterat använda mig av dom!

Är du redan medlem? Lämna gärna en kommentar och berätta om de har hjälpt dig på traven!

KRAM


Kommentarer
Postat av: Emelie - Foto & Skönhet ♡

Allt är jätte bra, gjort idag då?

2013-06-15 @ 20:16:08
URL: http://emso.blo.gg
Postat av: Malin

Jag har ansökt på några men har inte fått något svar tillbaka.. :/

2013-06-15 @ 20:21:34
URL: http://nattstad.se/malinhellstr%C3%B6m

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback