Midsommar!

Eftersom inlägget som jag hade skrivit igår inte ville komma upp och har försvunnit helt så tänkte jag nu ta och berätta om midsommar och kanske bjuda på någon bild, glömde helt bort att ta kort men tror jag har något :)
 
Dagen började kasst för min del, allt kändes bara dåligt och jag ville bara lägga mig ner och sova bort hela dagen men till slut så tog jag mig i kragen och fixade mig och vid 1 kom min morbror, hans tjej, hennes barn och Rille till oss och vi gjorde kransar och mös lite grann. Vid 2 så satte vi oss i 2 bilar och åkte till Kjessmansbo där det va midsommarfirande med midsommarstång och dans!  Vi va där och fikade och dansade och hade det mysigt, vid 4-5 åkte vi hem och åt mat och efterätt. Sedan flöt kvällen på och vi spelade kort, körde lekar både ute och inne och hade det allmänt trevligt. Vi avslutade kvällen/natten runt 2/halv 3. 
 
 
 
 
Igår låg vi och degade verkligen heeeela dagen, kan vara skönt det också! 
 
Idag så skulle min lillasyster på 6-års kalas hos våra gamla grannar så då passade jag på att åka och mysa med deras tvillingar.
 
Vad har ni gjort för trevliga saker en söndag som denna?
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback