Sommarlov och lite annat.

Godmorgon lovlies! 
 
Tänkte ta och berätta lite om gårdagen då jag va på studentfirande, det va min mammas kompis son även min barndomsvän som tog studenten så det va riktigt kul att se!
 
Det började vid halv 12 då  dom hade utspringet sen så va det middag och mys hemma hos dom vid 3 fram tills att Johannes skulle dra iväg till flaket. Efter det åkte jag och familjen och köpte jordgubbar och choklad och myste till det hemma. Ett bra sätt att påbörja mitt sista sommarlov någonsin helt enkelt. 
 
Antar att de va fler än jag som fick sommarlov igår, hade ni en bra kväll? :)
 
Bjuder på några bilder från igår :
 
Jag och mina systrar <3
Lite av det jag åt
Studenten och hans mami.

Studenten
Lite efterrättena 
Jag och min outfit 
Den gudomliga tårtan
Moi.
Jag och ena min syster och den andra är Mias barn 
 

KRAM
 
Trackback