Välkomna!

Hejsan!
 
Eftersom att det här är en helt ny blogg så tänkte jag börja med att berätta lite mer om mig själv. Jag heter Mikaela som ni kanske redan har läst, är 17 år och fyller 18 i September, bor i Gävle. På fritiden så umgås jag med vänner, åker rätt mycket till stockholm, dansar poledance, och försöker göra det bästa av livet! 
 
Jag kände för att börja blogga för att det är ett bra sätt att få ner allting man gör, och ett bra sätt att kunna se tillbaka på tiden lätt men även för att jag ska åka till Bryssel nu i sommar i 3 veckor och jobba på ett hotell och det är en sak jag verkligen vill ha dokumenterat så jag kan se tillbaka på det :) Men jag kommer inte ha bloggen bara till det som sagt utan även bara en vanlig blogg. Ni kommer som sagt (i min presentation till vänster) också få höra mycket om mina drömmar att bo i LA och att jobba som Au pair. 
 
Det där va en väldigt kort presentation av mig och min blogg men ni kommer få höra alltmer eftersom, men om ni har någon fråga så är det bara att lämna en kommentar så svarar jag. Skriv gärna era bloggar om ni har någon, då jag älskar att läsa bloggar så är det alltid roligt att hitta några roliga nya att följa :)
 
 
 
 
Jag hoppas verkligen att ni som kikar in här vill fortsätta följa mig och min blogg!
 
KRAM 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback